Re-turn

 2008.09.08. 18:10

Még mindig nagyon szeretek rájönni olyan örök igazságokra, amikre már más nagyon régen rájött, sőt... szerintem erre már én is párszor rájöttem: amikor azt gondolná az ember, hogy nincs lejjebb, az élet rácáfol és még lejjebb lök. Az emberi természet eszméletlen undorító és visszataszító. Az új-hullám most az, hogy használjunk ki, aztán lépjünk át minnél több emberen. És én pont az a fajta idióta vagyok, akivel ezt meg lehet tenni, még ha tudom is, hogy miről szól a dolog. Nyilván máshogy kellene viszonyulnom az emberekhez... Akkor kihasználás nélkül lépnek át rajtam. Hurrá! Bár én naív vagyok és el akarom hinni, hogy megváltozhatnak az emberek. Igen, azok az emberek, akik átlépnek rajtam - és még egy kicsit belém is rugnak. Igazából nem számít. Arra is rájöttem, hogy az, ami van, teljesen különbözik attól, amit én szeretnék. Eddig ezt szépen meg tudtam magyarázni, de már nem megy, valaki csak megérti, ha meg nem, akkor se fog semmi sem történni, mert eddig sem történt semmi. Egyébként kb egy órája egy 6-7év körüli "roma származású" kisfiú akart tőlem cigit kérni, és miután közöltem vele, hogy nem dohányzom és hogy neki se nagyon kéne, elkezdte nekem mondani, hogy ne hazudjak, biztos van cigim, csak neki nem akarok adni és egyébként is rohadjak meg. Teljesen ledöbbentem. Az előbb a rádióban plasztikai műtétet ajánlottak 15%-kal olcsóbban, mert hogy mindenki tök ocsmány és új orr vagy fül kell az egész világnak. Szóval pár milliót kell rááldozni és Te is szép lehetsz! Simán megéri, nem? Szánalmas. Igen, van még egy dolog, amit nem értek. Persze, szép meg jó dolog a szerelem, de ezt mért kell mások arcába tolni? Megszámoltam, 84 msn partnerem nevében összesen 34 szivecske van. Néha komolyan felfordul a gyomrom. Az egy dolog, hogy hátrányos helyzetbe kerül az ember akkor, ha az össze barátjának van párja és neki nincs, de hogy még gyakorlatilag sulykoják is bele szerencsétlenbe, hogy egyedül van... Szóval legyetek boldogok és szerelmesek meg minden, de én továbbra is leszarom. Nemhiszem, hogy pont emiatt lennék kevesebb másoknál... sőt. Én el tudok egyedül is menni moziba. Egyedül az zavar, hogy egyre inkább fordulnak el tőlem a páros emberek. Nem hiába érzem magam egy rakás szerencsétlenségnek. De biztos ez is az én hibám. Ahoz nem vagyok elég csúnya, hogy valami geek-kel legyek, de ahoz meg nem vagyok elég szép, hogy egy normális ember szóba álljon velem. <- Ne keress értelmet vagy bármiféle összefüggést, mert NINCS!

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr80654286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása