kotangens!

 2008.06.26. 22:57

Ohh, a pánik...! Hogy én milyen csúnyán bepánikoltam! És nem tudtam... azaz azt tudtam, amit kellet, csak azt nem, amit kérdezett... hogy is írjuk fel a kotangest? szüg melletti per szüggel szemközti? vagy az a tangens? Tejóééég! Hát fogalamam sem volt... na mindegy. Mehetek megint, pedig már nagyon nem akarok.

Igazából elegem van az egészből, abból, hogy az utolsó pillanatig ki kell tolni. Elméletileg ezek a legszebb éveink, ehelyett július közepéig vizsgaidőszakolunk... egy kis munka nyáron, egy kis üzemi gyakorlat. Tényleg csodálatos. Nyaralni szeretnék... egy kicsit, mint ahogy mások. Elmenni valahova legalább egy hétvégére a barátommal... de se nyaralás, se barátom... ez így duplán szívás. Persze én tudom, hogy jó lesz nekem otthon (valahol rohadtul) egyedül... optimista vagyok, de tényleg!

Hát igen... ilyen az, amikor az embernek mindene megvan, csak az nem, amit igazán szeretne... Persze én szúrtam el, mert mindig én szúrom el, de ez mindig csak utólag derül ki, és utólag emésztem magam... hogy igen, megint én szúrtam el... mit kellett volna máshogy csinálni? Jólenne tanulni a hibáimból, csak sajnos annyi van, hogy életem végéig se fogom tudni az összeset kiküszöbölni:)

Más...: Voltam Füreden. Jó volt... lesültem, végre nem úgy néznek ki a lábaim, mint a vizihulláé... Most pont úgy nézek ki, mint a leégett vizihulla:D kicsit piros, meg fáj is, de szín, és nagyon örülök neki. A másik... ma kb 200 km-t vezettem... nem tudom, hogy sajnos-e, de most csak erre tudom pazarolni a "felesleges" energiámat... sok pénzem van benne, hála a horribilis üzemanyag áraknak, de a vezetés az egyetlen bologságom mostanában. Az autó feltétel nélkül szeret:) Hálás, ha teletankolom, megy, ha rálépek a gázra, szép lesz, ha lemosom... SOSE fog elhagyni (hacsak nem lopják el), nem kell neki az ex, szinte tökéletes szerelem...:)

Holnap megyek Szegedre, csinálunk  ketten egy kisebbfajta bulit, és elsétálunk egy nagyobbfajta szórakozóhelyre, jó lesz, mert jónak kell lennie, mert megérdemlem...

Köszönöm annak a 4 látogatónak, aki erre járt az elmúlt napokban, külön köszi a kommenteket Barnának:)

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr27541337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása