Ma remélem sikerül nem 4 karakterből álló címet találnom. Igen, mert a dolog címét a végén adom. Attól függ, hogy mit írok, de ez így logikus, nem? Ami a lényeg, hogy biztos több lesz, mint 4 karakter! Ma szintén elégg ingerszegény napom volt. A negatív dolgokat megpróbálom kizárni, nem felvenni. Persze volt jó is ma. Például egy-két jó beszélgetés. Kevés. Többet akarok. Csináltam egy tök jó képet, bízom benne, hogy az illető nem haragszik meg majd rám, hogy publikáltam egy képet, amin ő a modell!:D Megpróbálom ide beszúrni. Remélem sikerül...

Work by orsheeÉs... sikerült! Nagyon ügyes vagyok! Igaz telefonos segítséget is kaptam, amit itt is köszönök szépen.

Egy kis lelkes zene: 

Kiscsillag - Ha én lennék

https://www.youtube.com/watch?v=gI2mw0U-VP4

A lényeg, hogy " csak el kéne hinned és úgy kellenék neked mint a levegő"! :)

Holnap talán szebb lesz és jobb meg persze több. De ki tudja...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr95638509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása