Újra

 2009.02.09. 21:47

Meglepően sok látogatóm volt, ahoz képest, hogy kb 1.5hónapja nem irtam ide semmit... időm se sok volt, meg mióta új vincseszterem van, ami új rendszert jelent, ami pedig új firefoxot, az pedig azt, hogy eltűnt a kis fülecske, ami az oldalamra mutatott.

Egyébként jól eltelt a január... elég sok minden történt velem. Például 21 éves lettem, meg pár olyan dolog, amire nem számitottam. Jó dolgok, sikeresen levizsgáztam mindenből... meg ilyenek. De igazából most nem is ez a lényeg, hanem újra a hullámvasút, az hogy egyszer fent, aztán meg lent. Szakadnak a kötelek és újfent nem tudom, hogy hova is kapjak, nem tudom, hogy mi lenne a jó, mi lenne a helyes döntés, mi az, amit nem bánnék meg, vagy éppen melyiket bánnám meg kevésbé. Újra úgy érzem, hogy tehetelen vagyok, az meg főképp zavar, hogy a döntésemmel mást is megbánthatok, valaki olyat, akit nagyon nem szeretnék... Szóval most lesz egy kis őrlődés, mert az kell...

Amúgy boldog új évet, igy utólag!

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr47933458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása