A Hétfő!

 2008.06.23. 12:49

Hát megtörtént! Túlvagyok az első körön, remélem megütöttem a kettes szintet, és holnap már nem kell túl sokat produkálnom... még pihenek kicsit, aztán nekiállok tanulni.

Más...: Ma végre sikerült aludnom kb 5órát, az utóbb napokhoz képest ez egyéni rekordnak számít:) Azért még belövöm magam egy kis kávéval, nehogy elaludjak a füzet felett:D Jó lenne megtudni, hogy miért nem tudok normálisan aludni... biztos a gyerekkoromra vezethető vissza:D Bár nem volt rossz gyerekkorom, volt gyerekszobám is meg minden.

Huh, elég furcsa volt... az előbb elment valami a kolesz mellett az úton, jó nagy hangja volt, és még az ágyam is beleremegett.

17.00: Aludtam, juhúúú!:) Most meg karamellás kávét iszok, és ez nagyon jó lesz nekem... Belevetem magam a geometria örömeibe, áj láv kótás projekcióó! Csak legyen meg a kettes (vagy hármas!! - akkor még boldogabb is lennék) és holnap már Füreden süttetem a fenekemet:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr19535062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anrab 2008.06.23. 17:30:42

Remélem hogy összejött a geom.
Nekem volna pár ötletem hogy miért nem tudsz rendesen aludni...
Nemtudom hogy mi lehtett mi,én nem hallottam viszont a közelben egy kocsinak legalább fél órán át vinnyogott a riasztója. Amitől a falra másztam sikeresn!
Úgy veszem észre mintha kávé függő lennél...
Azért ez elég durva, ki se néztem volna a baktersipka alól hogy attól pörögsz úgy.
Egyébként ez nagyon izgi hogy NET-en kerszeült dumálnk miközben van kemény 56 lépcsőfok valamint 123,24 méter. Cetrális projektizével kiszámoltam, asszem...
Alufólia???? LoL az egy érdekes megoldás. De ha mérnök leszel akor old meg!
Szegény diákot az ágy is húzza :)
Holnaphoz jó szórakozást!
Kitartás Baboss bácsikáho.

orshee 2008.06.23. 18:07:59

Simán elaludtam a riasztó vinnyogása közben:D
Szeretem a kávét:) igen, kicsit függök is tőle, amúgy normális állapotomban is pörgök:D csak most a kávé is kell hozzá:)
Az alufóliát anyukám találta ki, anno náluk is az volt a kolesz szoba ablakon... ő is mérnök:D

Anrab 2008.06.23. 20:36:23

Jó nekrd hogy eltudtál aludni, én itt geccsölök a nimfóval a szobatásm meg a geom-mal és hosszú éjszaka elé nézünk mindketten, csak nem a legmeglfeleőbb társasággal. :(
Én egyszer kétszer ittam a suliban oylan gyors kávét az "új" büfében de sok változást nem éreztem magamon csak annyi volt a szokatlan hogy jobban dobog a szivem. De nem voltam jobban fent.
Ritka az mikor a kávé a megoldás. Ha a suli felé nem ébredek fel akkr elaszok a suliban. Ez szabályszerűség előző félévben pölö megtanultam jóformán nyitott szemmel aludni ökonómián...
Huha... annya lánya... és ha egyszer bejött akkor most miért ne; megjegyzem nálunk azért kicsit több ablakfelület van.
Nah jóvan. MOstanra elég vót!

orshee 2008.06.23. 20:38:10

Van még alufólia, ha kell gyere nyugodtan:D
Ja, és jó tanulást!

Anrab 2008.06.23. 21:19:16

Köszönöm... de majd legközelebb... legyen részed a tanulásban! :P
Már késő van, nemszokásom későn mászkálni sehova, gyere te házhoz! :)

orshee 2008.06.23. 21:23:01

Messze van a lent:D meg nem tanultam annyit, hogy mászkáljak... amúgy kezd hűlni a levegeő hőmérséklete!!!

Anrab 2008.06.23. 21:38:45

Hagyad már sosincs semmi messze csak... gyáva kukac vagy! Ez a negy büdös igazság :)
Szerintem te pályát tévesztetél. Meterológusnak kelett volna menned :P

orshee 2008.06.23. 21:47:20

Ebbe nagyon beletaláltál, mert eredetileg meteorológia szakra akartam menni:D:D csak lebeszéltek róla, mert anyukám szerint abból nem lehet megélni, meg hogy ez sokkal jobb (bla-bla) de egyszer úgyis hurrikánokat fogok kergetni Floridában!
Nem gyáva... csak lusta, de ezt be is ismerem:P

Anrab 2008.06.23. 21:55:09

Ej ej...lusta... ejnye bejnye... nem szép dolog ez csak hogy tudd! Hagyod hogy itt főljek meg? Ejnye bejnye!
Miaz hogy beletaláltál? Én rengeteg dolgot tudok ám! :P
Szerirntem tudnád növelni a meterológiai közvetitések nézettségét, esztétikusabb látványt nyujtasz a mostaniaknál, meg neked jobban is állna az a kis kapcsoló amivel villgotatják azokat az izéket. CSak hogy tudd... nemtudom miköze a mezőgazdaságnak a meterológiához de mi is tanultunk róla... eleget... :) Szóval te ilyen kis időjós szeretél volna lenni, én szinkronszinés vagy ballisztikus (ezek voltak az én traumberuf nemtudom magyarul kimondnai mindig mikor erről bezsélek egyik német érettségi tétel jut eszembe) Szóval...Anyukád aszonta hogy ez jó lesz neked. Szerinted ez tényleg jó neked? Én spec azt veszem észre hogy a diákok mélytorkos orális módban kényeztetik tanáraikat. :P
Egy szónak is egy a vége. Ha nem jössz akkor nem jössz tudod mi minde jóról maradsz le? :P

orshee 2008.06.23. 22:08:05

Nem arról volt szó, hogy lent jó idő van? Szóval főlni én jobban tudnék, de a hideg zuhany jó ellene:D
Nem olyan időjós akarok lenni, eszem ágában sincs a tv képernyőn virítani, felvenni a díszvigyort és mesélni a 8.1-es UVB sugárzásról:D Sokkal jobban szeretem a háttérben mozgatni a szálakat:)
A ballisztikus jól hangzik, a helyszinelőkben szoktam látni:D Amúgy nem tudok németül...
Anyukám okos... én hiszek neki! Nem mondom, hogy jó ez nekem, de minden esetre nem rossz... már csak a társaság miatt is, hiányozna ez az egész, ha nem lenne. Meg mikor jelentkezni kellett, akkor még nem volt konkrét elképzelésem... így ez lett belőle, aztán az első félév kudarca után kezdtem elvágyni innen...
Na mesélj...:P Miről maradok le, ha nem megyek?

Anrab 2008.06.23. 22:35:23

Háttérben mozgatni a szálakat, sejtem... :P
Díszvigyor :) Ez teccik.
A ballisztikus cuccot majd másoddiplomának elvégzem vagy valami hasonló. :) Énis szoktam nézni a helyszinelőket. Csak akkor mikot otthon vagyok, néha néha. Álomfoglakozást jelent a traumberuf.
Férre ne érts nem vontam kétségbe édesanyád okosságát, messze áll ez tőlem.
A jelentkezés nálam is így volt, nemvoltam vaami penge matekból aztán beválasztottam egy matekszakos sulit :) Eredetileg élelmiszermérnknek mentm volna. Dehát ide kerültem és jobb is különben nem ismerehettelek ovlna meg. AMi biza nagy kár. Igaz, nemsokat tudok rólad, csak azt hogy tudod hogy holvan Göd. Aki ezt tudja az jó ponttal indul nálam :P
Elvágyni? Meg ne próbáld! Mert dádá lesz! Bizony kiporolom rajtada nadrágot!
POnt azért mondtma mert nem akartam elmodain hogy miről maradsz le :)

orshee 2008.06.23. 22:55:50

Már nem vágyok el, mert szeretek itt lenni a 45fok ellenére is!:D
Amúgy meg nem vagyok egy "fú de nagyszám" mondanám, hogy átlagos, de manapság az átlagos egyenlő a szánalmassal... a minap voltam pesten és újra szembesültem azzal, hogy hová is fajul a világ... a metróban 3 mini Avril Lavigne állt előttem cuki pinkben feketére sminkelve... pfúú. Szóval nem vagyok átlagos, nemtudom ilyen vagyok... hülye, azt tudom:D
süti beállítások módosítása