Gps

 2008.06.27. 08:47

Sikerült 8kor felkelnem! Nem akartam, de sikerült, mert túl sok itt a kuka... igaz a 2év alatt, amióta itt vagyok még sose láttam, de biztos csak jól elvannak dugva. Szóval a sok kukát ma reggel a szokásosnál hangosabban és tovább ürítették a szemétszállítók. De legalább aludtam, mert ugye felébredtem... Éjszaka vihar is volt, de még milyen! Persze arra is felébredtem... rám esett az eső, nagyon fújt a szél és villámlott is. Szóval féltem, mert a tetőablakon nagyon agresszíven kopogot, és az a villámlással párosulva jókis hangot adott ki!:)

Tegnap még visszamentem Füredre a GPS-ért... mi Lajosnak hívjuk, mert el szoktuk nevezni a GPS-eket, az előző Gizi volt, de lecseréltük Lajosra, mert azt hittük, hogy elhagytuk, holott csak elpakoltuk... szóval Lajos szebb, jobb okosabb, és tudjuk frissíteni:D

Igazából most ki kell kapcsolnom a gépet, mert indulok... felöltözök, szerzek reggelit, meg kávét, és az jó lesz nekem:)

Azért sajnálom, hogy nem többen megyek... örültem volna neki, bár nem számít, de sajnos ez így van. Remélem unalmas utam lesz, nem lesz baleset sehol, és nem fog beállni az M0...

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr43541597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolti 2008.06.27. 09:02:56

Ez tetszik...jókis nyári olvasmány...olvasni fogom :D

rh · http://rolandhegedus.com 2008.07.01. 08:09:23

ha ez az a nap volt, amikor sikeresen megbeszéltünk a váci vonatnál hogy lejövök és mikor egy perc volt felszálltam, akkor jam:( en is szerettem volna jönni... bar most innen irok... csak ügyesen a vizsgaval. :P sikerülni fog. uram atyam hanyszor mondtam en neked dolgokra hogy sikerülni fog mégsem hitted el de a végén mégis nekem lett igazam =P
süti beállítások módosítása