Ooo...

 2008.10.21. 22:01

Szóval az úgy volt, hogy az elmúlt hetekben nem volt időm. De tényleg, SEMMIRE! Teljesen leköt ez az iskola. Persze nem mindig a jó értelemben, mert mikor hajnali 2-3-ig leadandókat gyártok, akkor kicsit fárasztó tud lenni, aztán 7kor kelés, óra este 6ig... Amikor van fél órám, inkább alszom, mert az állítólag nem tesz jót, ha az ember lánya napi 4órát alszik, majd egésznap kávén marad életben. De néha egy kis ilyen is kell. Most itthon annyival jobb, hogy délelőtt 9ig hagynak aludni!:) Aztán nyomás dologra. És hopp, el is ment a nap. Már megint este 10 óra van. Most feküdjek még be a gép elé? Jó, akkor msn... aztán vagy a gép előtt dekkolok 2ig, vagy nem. Inkább de.

A mai nap különlegessége, nem is az, hogy szakítottam időt arra, hogy ide írjak, hanem, hogy ma van a névnapom, és ez feltünően sok embernek eszébe jutott, ami nagyon meglepett! Összesen 11 ember üzent nekem valamilyen módon, a családtagokat nem számoltam bele... Persze vannak olyanok, akiket hiányolok a listáról, mert nekik aztán végképp eszükbe juthattam volna, és vannak olyanok is, akikről sose gondoltam volna, hogy írnak egy üzenetet, akár iwiw-en is:) Nagymamám meg kimondottan aranyos volt, mikor felhívott és azt mondta a telefonba, hogy "Boldog születésnapot Orsikám!", aztán tájékoztattam, hogy az még kicsit arrébb van, de a szándék a fontos!

Holnap reggel elindulunk nyaralni, így az ősz közepén! Igen... irány Barcelona! Évek óta erre vártam! Bár tartok az egésztől, mert repülővel megyünk, és még sose repültem, szóval van bennem egy ilyen egészséges félelem. Meg lehet az is közrejátszik a dologban, hogy túl sok "légikatasztrófák" című műsort láttam a National Geograpic Channelen! Szóval már alig várom, és nagyon jó lesz... Csinálok majd csomó képet, aztán akit érdekel, kap:)

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr20725505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása