Valahol itt

 2008.08.17. 00:15

Azt hiszem nyaralni voltam. Balatonfüred, juhéééj. Hugommal szerda délután elindultunk, és igen, oda is értünk. Nem vesztem el, csak "pihentem"... aktívan. Semmi internet. 35 SPAM-et kaptam 3nap alatt. Örülök, hogy ennyi levélszemetesnek hiányoztam! Meg annak is nagyon örülök, hogy voltak emberek, akik észrevették, hogy nem írtam...:$ Szóval voltunk hugommal akvaparkban, csúszdáztunk. Én nagyon tehetséges vagyok! Sikerült első csúszásnál olyan szinten bevágnom a jobb bokámat a csúszda szélébe, hogy bedagadt és véraláfutásos lett!:D Ezek után még rohantam hugom után. Aztán megállapodtunk a hullámmedencében (ami nem folyamatosan hullámzott), én a sekély részben feküdtem hason... nem kellett volna. Igen, leégtem. Úgy hogy most hátulról szép piroskás vagyok. Ha minden jól megy, akkor bebarnul és nem hámlok le. Az orrom már hámlik, ami nem jó jel, de azért még reménykedek.

Az elamaradhatatlan zene, a szöveg se rossz:

Sugarloaf - Barbie

https://www.youtube.com/watch?v=xnI5Djf4hEM&feature=related

Közben vasárnap lett. Fáradt vagyok. Jellemrő. Vezettem, bevásároltam, palacsintsütést néztem illetve asszisztáltam, sétáltam, nevettem. Egész jó volt. Rájöttem, hogy nem szabad két olyan embernek palacsintát sütni, akik nem tudnak palacsintát sütni. Érthető volt, ugye? Ez a váradtság. Holnap több lesz, szebb és jobb!


A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr66619238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása