Sikerült nem meghalnom az ideúton:) bár volt egy két elmebeteg sofőr, akitől eléggé féltem... pl a maffiózó fejű németrendszámú bmw-ben ülő román... aki nem tudta eldönteni, hogy melyik sávban menjen, ezért elfoglalta mindkettőt az autópályán. Az M0-n kivételesen nem volt dugó, szóval szerencsém volt:)

SunCityben valamiért most nem süt a nap... pedig mikor megérkeztem, kisütött... jó meleg volt, most meg már ideje beborult.

Huuu, találkoztam egy nagyon aranyos sráccal a Burger Kingben, nem tudom, hogy csak azért mosolygott rám, mert benne van a munkaköri leírásában, vagy mert.... öööö... szóval nem tudom:$ Persze visszamentünk még fagyit venni, meg este is... buli előtt:) remélem bent lesz. Bár mit kezdenék egy szegedi sráccal?! Meg amúgy is... biztos, hogy barátnője van, mert helyes, ergó esélyem nem lenne... szóval erről ennyit:D meg a pozitív hozzáállásomról is:D

Na, de most alkoholizálás.... bakardi-kóla-citrom...:D

"Girlz just wanna have fun!;)"

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr9542590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rh · http://rolandhegedus.com 2008.07.01. 07:55:34

Az hogy valaki helyes, még nem feltétlenül jelenti azt hogy barátnője van ergó az sem jelenti azt hogy nincs ha ronda. elvégre én ronda vagyok mégis mellettem voltál majdnem 3 évig.
süti beállítások módosítása