Semmi, újra

 2008.08.07. 22:17

Csütörtök... Elég ingerszegény napom volt ma. Jóformán egész nap a monitort bámultam. Pontok. Pontszámok. Jelkulcsok. Szerencsére holnap lesz az utolsó napom, mert én erre még nem vagyok kész, hogy ezt csináljam intenzíven. Ma a szomorúság és az unalom érzése keveredett bennem. Szóval szomorúan unatkoztam, vagy valami hasonló. A sorrend vágülis mindegy. Lehet csokit kéne ennem:)

Közbe kell iktatnom a mai felfedezésemet: a Zságer testvérek megint valami eszmáletlen jót alkottak. Érdemes meghallgatni:

http://www.myspace.com/demonsuperior

Szóval ma semmi nem történt velem, és nem volt semmi használható gondolatom sem... Nem volt jó nap, a gépelés sem megy, folyton javítgatnom kell magam. Igazából csak szenvedek. A mai egyetlen normális dolog, amit írtam az a "zenei ajánló" volt. Szóval most abba is hagyom.

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr96605882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása