A semmi röviden

 2008.07.15. 16:58

Már nincs időm unatkozni! Bekerültem a mókuskerékbe, igaz csak 3hétre, de ez a két nap is bőven sok volt. Reggel fél7kor kelés, zuhany, reggeli, közben kávé és újság lapozgatás, aztán indulás. Aztán 4kor végzek, haza érek, fáradt vagyok... és semmihez semmi kedvem. Ülök, bambulok, nézem a tvt, válaszolok annak, aki hozzám szól. Igazából most nagyon ide írni sincs kedvem... De régen írtam... úgy általában. És én szeretek írni, de mostanában totál lapos és unalmas az életem. Ergó nincs miről írnom... azaz lenne, de vannak dolgok, amiket nem lehet leírni és kimondani, mert rajtam kívül senki nem értené, és csak őrültnek gondolnának. Bár ha jobban belegondolok, így is szinte alig van 1-2 ember, aki normálisnak tart, de az a pár ember is azért, mert pont olyan őrültek, mint én, vagy valami hasonló. Ez is egy érdekes kérdés... hogy ki normális, meg egyátalán az, hogy mi normális?! A normális átlagos? Vagy az átlagos a normális? - Erről várok észrevételeket! -

Ez lenne a semmi röviden?

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr43569565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anrab 2008.07.16. 17:33:29

Tudod pici lány... az akiben nincsen egy kis kanyar az nem is normális már. Ha csak ez az egy rossz van benend akkor egy szavad sem lehet! Mivel még nem találtam semmi mást ezért nyugodtan merem állítani, hogy átalgon felüli vagy! Sőt kategórián felüli! nem leet eccerűen kategorizálni :)
Egyébként nyugodtan lehet írni azokat a dolgokat. Kimondva a dolgoka néha tudnak javulni ( a kimondás helyett választhatod a leírást ilyen téren szabad kezet adok).
Úgyhogy csak optimistán és vidáman! lesz ez még ígyse gondolj erre !
I..I, (o_o) ,I...I
De nefélj, nem csak te vagy az egyedüli akinek iylen szar a nyár. Sajna hibernáló üzemmódban futok.
Egyébként mivel foglalatoskodsz ha szabd érdeklődni?

rh · http://rolandhegedus.com 2008.07.17. 14:20:13

"A normális átlagos?" Szólt a visszhang majd visszazuhant a mélybe
süti beállítások módosítása