Esik... hófelhőből eső. Mert meleg van. Inkább úgy mondom, hogy nincs annyira hideg. Akartam sétálni, de ilyen időben nem úsznám meg szárazon a dolgot. Szóval marad a szobában poshadás és a foto füzeten való átnézés. Mert bizony azon is keresztül lehet nézni, ha nagyon akarja az ember. Nekem már több ízben is sikerült az elmúlt pár napban. Szóval igazán tehetséges vagyok. Igazából örültem volna a hónak! Hóban sokkal jobb sétálni, mint esőben, persze nem a térdig érőre gondolok, de itt olyan úgy se lesz, majd a következő jégkorszak alkalmával, amit én nyilván már nem fogok megélni:) Egyébként Yonderboi-nak igaza van, mert "People Always Talk About The Weather"   https://www.youtube.com/watch?v=4rFML2nl9XY

Ma voltam bankban, befizettem a pénzem a számlámra, ami annyira nem is érdekes, de miután már az összes pénzem a számlámon volt, rájöttem, hogy fogalmam sincs a  nálam lévő kártya pinkódjáról. Mert persze nekem két kártyámnak kell, hogy legyen pusztán az egyszerűség kedvéért. Megmondtam, hogy nagyon tehetséges vagyok. Közbe kinéztem az ablakon, és hopp... már nem is esik, a felhők felszakadoztak és ha felkelnék a gép elől még a naplementét is láthatnám, szóval nemsokára irány a vásárlással egybekötött séta, fizetés kizárólag kápével...:D

Statisztikák...: már 2-3 látogatóm van naponta (jupiiii), bár azt nem tudom, hogy a rendszer ebbe engem is beleszámit-e vagy sem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr28798050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása