Furcsa dolgok

 2008.08.06. 21:43

Ma reggel azt mondta egyik munkatársam, hogy "Orsi, veled mindig olyan furcsa dolgok történnek...". Ezt arra mondta, hogy reggel egy szúnyog raj keringett az autó felett, és hesegetés ellenére sem akartak arébb repülni (nyilván a rajta lévő víz miatt), mivel siettem, kinyitottam az ajtót, erre hussss, az összes berepült a kocsiba. A nagyját kikergettem, de páran bent maradtak. 10 perces úton 6 csípés. Engem mindig megtalálnak az ilyen dolgok. Azt hittem, hogy mára ennyi volt a furcsa (sokszor nevetséges) történésekből. Persze nem. Elindultam nemsokkal 7után robogózni. Gondoltam, hogy majd jól körbejárom a várost. Az elindulás simán ment, de aztán elkezdett beteges hangot kiadni a robogó, és mivel tele volt a tankja, így nem tudtam elképzelni, hogy mi baja lehetett. Aztán egy idő után már nem érezte, hogy húztam a gázt... és megállt. Szerencsére el tudtam gurulni egy parkolóig. Telefonálás... "Apuu, most mit csináljak??" Odajött, már be se indult. Mi legyen? Ott hagyjuk? Felhívtuk a muksót, akitől vettük. Ő most szállt ki a kádból, nem tud segíteni. Azt mondta hagyjuk ott. Normális? (Ekkor kezdtem kifordulni magamból.) Ott hagytunk neki több százezer forintot, és arra nem képes, hogy felemelje a seggét és megnézze a robogót. Annyi lett a dologból, hogy megkértük a rendőrség autóbehajtójának protását, hogy néha nézzen rá, mert ott hagytuk a bejárő előtt a parkolóban. Közel volt, jobb ötletünk nem volt. Reggel mennek érte. Persze még nekünk kell fizetni azért, hogy elvigyék szerelni. 200km után megadta magát.

Ma újra láttam egy szép szempárt, amihez szép arc is tartozott. De álmodik a nyomor. Hiszen még 2 napig leszek ott. Meg nem hiszem, hogy az esete lennék, dehát én senkinek nem vagyok az. Majd jobban megnézem magamnak a szemét, és elraktározom a háttértáramba. Emléknek jó lesz. Sok emlékem van, de az én háttértáramat nem lehet leformázni... Néha kitörölném, néha abból merítek erőt, hogy volt olyan aki elviselt, akinek találn tökéletes voltam a hibáimmal. A minap egy oldalon ezt az idézete olvastam, kicsit vulgáris: "A remény egy hazug kurva." de valahol iagaz van, ettőlfüggetlenül szeretném azt hinni, hogy nem igaz.

Elalvás előtti zene: Jordin Sparks - No Air [Duet With Chris Brown]

Szöveg: http://www.azlyrics.com/lyrics/jordinsparks/noair.html

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=Icv6DgZ-9O4

A zenei stílus annyira nem vall rám, de ez a szám valamiért magával ragadott, a zene, d inább a szövege, érdemes meghallgatni. Egyébként kiváncsian várom a holnapot, hogy megnézhessem a statisztikát, hogy hányan nézték meg az oldalt, és mentek tovább komment nélkül, annak ellenére, hogy kértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://orshee.blog.hu/api/trackback/id/tr45604145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anrab 2008.08.07. 09:12:17

Szervusz!

Annak ellenére, hogy azt mondtam nem kommentálok úgy döntöttem írok pár gondolatot. Nos elöbb ehhez a szúnyogos históriához szólnék hozzá. Tudod akivel ilyen és ehhez hasonló dolgok nem történnek az unalmasan élne. Gondolj bele, hogy Veled mindig történik valami. De nem csak a rosszat kéne észrevenni mondjuk. De biztos most azt mondanád hogy mutassak akkor jót. Rendben fogok Neked jót mutatni, csak nem most és nem itt. Így még nekem se működik.
Az a fószer akiől vettétek a járgányt - lehet, hogy amit mondok az rosszmájúság - de van rá esély, hogy tudta azt hogy baj van a masinával és ezért akart volna megszabadulni. De ha tévedek akkor bocs. De ez is egy eshetőség.
Jelen lelki állapotomban több dolog nem jut eszembe. Mindenesetre azt tudom kívánni, hogy tarts ki.
Nah látod kommenteltem. Ha jobban belegondolok ez is egy Jó dolog. Igaz nem oylan huh de nagyon jó. De jó.
Ezzel zárom gondolat menetemet.
Jót ne halljak rólad! :) :P

orshee 2008.08.07. 09:51:04

Köszi! Tényleg jó volt:) Feldobott... mert közben éppen az ITR-rel szenvedek, elfelejtek menteni, az meg folyton meghal, és már 3szor kezdtem újra az utcát:D Ja, és ma is voltak szúnyogok, bár lényegesen kevesebb:)

Anrab 2008.08.07. 15:39:19

Igazán nincs mit!
Akkor lehet hogy az alvatlanságom ellenére épkézláb dolgot tudtam írni. Ez igazán nagy teljesítmény tőlem.
ITR :D Oh... oylan rózsás elményeim vannak vele... tudod... én oylan két napot jáccottam vele mig szobatrásamnak megcsináltuk a geodéziai cuccot :D A gyakrolaton és eccer nem fagyott le :D pedig a srácot a számítógépek nem szeretik :)
Tudod az ITR-hez is majdnem úgy kell hozzáállni mint a fiúkhoz. Türelem kell hozz, sok türelem. Megértés és szeretet :P
Látod ez is már jó dolog hogy kevesebb szúnyogok voltak. Tessék a kis dolgoknak is örülni!
Nah jó játékot ITR kolegával!
süti beállítások módosítása